Obywatelski Instytut Konstytucyjny – Sąd nad Sędziami, Urzędnikami i Przedstawicielami Władz

Przyjaciele,

Wybaczcie, że tak długo tutaj nie pisałem. W kwestii moich spraw sądowych pragnę Wam przekazać iż proces postępuje choć od prawie roku niewiele się działo oprócz:

– skierowania mnie na przymusowe badania psychiatryczne

– działania Sądu Rejonowego w Puławach wspólnie z Policją w Puławach i Warszawie w celu sprokurowania dowodu mającego mnie obciążyć i popsuć moją opinię (opiszę to później)

Ze względu na kampanię prezydencką zaniedbałem stronę, nie przeszedłem jeszcze do zintensyfikowanej ofensywy przeciwko łamaniu Konstytucji przez Sądy: WSA w Lublinie, Prezesa NSA, Sąd Rejonowy w Puławach, Sąd Rejonowy w Lublinie … ale mam już plan i kilka skarg do wniesienia:

– o uznanie Ustawy Prawo Budowlane za niezgodne z Konstytucją-

– uznanie planu miejscowego za niezgodny z założeniami Konstytucji

– o jednoinstancyjnego postępowania jako niezgodnie z Konstytucją

– zaskarżenie wszystkich wyroków o pogwałcenie Konstytucji RP

Skoro już poruszamy temat Konstytucji, pragnę przedstawić Wam moje nowe dzieło: Obywatelski Instytut Konstytucyjny – Sąd nad Sędziami, Urzędnikami I Przedstawicielami Władz. Celem głównym Instytutu będzie wymuszenie na Sędziach, Urzędnikach i Przedstawicielach Władz posznowania Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej.

Dość mamy sytuacji gdy Sędzia/Urzędnik/Władza mówi: „to rzeczywiście jest okrutne, niesprawiedliwe czy absurdalne ale takie mamy prawo i musimy je stosować”. Nie! Bo to najczęściej oznacza łamanie konstytucyjnych praw człowieka.  Sąd nad Sędziami będzie się temu przeciwstawiał środkami sprawiedliwego państwa prawnego.  Grupa inicjatywna, którą powołuję i której przewodzę, organizuje 21.05.2015r. o godzinie 12.00. W Sali Kolumnowej Sejmu RP Konferencję w tym celu.

Zgłoszenia na Konferencję przyjmujemy mailowo: sadnadsedziami@gmail.com do 15.05.2015r.  Inicjatywa ma swoją stronę na Facebooku. Oto link:

https://m.facebook.com/profile.php?id=1064628393566662

Zapraszam Was serdecznie do zapoznania się ze stroną i mam nadzieję do zobaczenia na Konferencji!

2 responses to “Obywatelski Instytut Konstytucyjny – Sąd nad Sędziami, Urzędnikami i Przedstawicielami Władz

  1. Szymon Nowakowski

    Dobry wieczór Panie Waldemarze, Wycofałem się z fb i innych mediów społecznościowych, ale nadal popieram Pański punkt widzenia i sprawę. Proszę nadal walczyć o obronę człowieka i obywatela przed literą prawa, która tak często odbiega od ducha podstawowych swobód zagwarantowanych w Konstytucji RP. Życzę wygranej, czyli dokonania przełomu w polskim myśleniu i wykonywaniu prawa ze szkodą dla obywateli. Mam nadzieję, że Pańska wygrana pomoże innym w godnym życiu w ojczyźnie.  Serdecznie pozdrawiam z obczyzny Szymon Jan Nowakowski Dnia 14 maja 2015 17:27 Szopa Waldemara Deski <comment-reply@wordpress.com> napisał(a): zamielska posted: „Przyjaciele,   Wybaczcie, że tak długo tutaj nie pisałem. W kwestii moich spraw sądowych pragnę Wam przekazać iż proces postępuje choć od prawie roku niewiele się działo oprócz: skierowania mnie na przymusowe badania psychiatryczne działania Sądu Re”

  2. Drogi Waldku,
    Nie rezygnuj z twoich zamierzen, ktore podzielam. Zaluje ze zrezygnowales z twojej kandydatury na prezydenta. Wysylaja cie na badania psychitryczne? To wladza powinna przejsc przez nie, i to bardzo glebokie, widzac, nawet z odleglosci, to co sie dzieje w Polsce w urzednictwie, sadach, itd.
    Ciekawostka: ostatnio chcialam wyrobic nowy dowod osobisty w U.M. w Lublinie. Wyslano mnie do U.W. po drugiej stronie ulicy zebym otrzymala poswiadczenie Obywatelstwa Polskiego (moj stary dowod nie wystarczy). Tam musialam dostarczyc pelno papierow (stary paszport polski, akt urodzenia, swiadectwo slubu – mimo ze posluguje sie wszedzie nazwiskiem panienskim, itd.). Zapypalam tam gzie ida te papiery, do MSW? Odpowiedzieli mi ze wysylaja je du U.M. po drugiej stronie ulicy. Z niedowierzania, rozesmialam sie i powiedzialam: „To nie lepiej przejsc sie na piechote na druga strone ulicy? Zamiast siedziec za biurkiem bylby to spacer, mozna by bylo odetchnac powietrzem lub zapalic papierosa, no i koszt dla podatnika bylby mniejszy.” Spojrzano na mnie jak na Wariatke! poza tym to wszysko mialo trwac przeszlo 4 miesiace. Powiedzialam, ze ta biurokracja przchodzi wszelkie pojecie. Podzikowalam im i zrezygnowalam z nowego dowodu osobistego. Mniejszy koszt dla mnie i dla podatnika
    Twoja bliska kuzynka „wariatka”(chyba mamy to w genach) z Francji – Ania

Skomentuj

