Po rozprawie 30 stycznia

Lublin 30 stycznia 2014

Po rozprawie, wyrok 13 lutego 2014 o 8,20 w WSA w Lublinie.

Powodowany doświadczeniami, kiedy okazywało się, że Sędziowie nie czytali moich pism procesowych, postanowiłem zastosować wybieg:
– zgłosiłem cztery wnioski (nikt nie może odmówić złożenia wniosku),
– następnie odczytałem do protokołu treść pisma procesowego
– po czym złożyłem to pismo z wyjaśnieniem, że w poprzednich rozprawach Sędziowie nie zawsze zaznajamiali się z treścią mojej argumentacji.

Odtwarzam z pamięci:

Wniosek 1
Wnioskuję o zaprotokołowanie wszystkich moich wypowiedzi w formie takiej jak ją wypowiedziałem;

Wniosek 2
Wnoszę o przyjęcie informacji dowodowych w celu udowodnienia, że decyzja PINB nakazująca rozbiórkę mojego Domu-Szopy jest bezprawna lub prawnie wątpliwa;

Wniosek 3
Wnoszę o to aby Wysoki Sąd rozstrzygając niniejszą sprawę działał na podstawie i w granicach najpierw przepisów Konstytucji RP, jako że Konstytucja jest zgodnie z art. 8 KRP prawem najwyższym Rzeczypospolitej Polskiej a dopiero potem na podstawie i w granicach pozostałych przepisów prawa – aby Wysoki Sąd stosował a nie ignorował przepisy Konstytucji RP;

Wniosek 4.
Wnoszę aby Wysoki Sąd na podstawie art. 5, 7, 8, 13, 30, 2 KRP nie ignorował konstytucyjnej zasady ochrony w pierwszej kolejności najwyższych konstytucyjnych wartości: godności, wolności i praw człowieka – aby zrezygnował ze stosowanej dotychczas totalitarnej PRL-wskiej doktryny prawnej na rzecz przepisów Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej

Odczytałem a potem wręczyłem pismo procesowe. Wyrok 13 lutego 2014 we wtorek g. 8,20.

Waldemar Deska

Pismo procesowe złożone na rozprawie w WSA Lublin

One response to “Po rozprawie 30 stycznia

  1. Śledzę uważnie Pana poczynania. Jestem w podobnej sytuacji. Od 14 lutego czekam na opublikowanie wyroku. Czy już Pan go otrzymał?

Skomentuj

