Po ogłoszeniu wyroku

Wyrok ogłoszony … nic nie rozumiem … odroczony, przekazany Prezesowi Sądu w celu „nowego otwarcia” z powodu choroby Sędzi Sprawozdawcy … jakoś tak, a na końcu wzmianka, że wpłynęły też moje wnioski o wyłączenie Sędziów i zmianę Sądu. Tyle potrafiłem zrozumieć i zapamiętać … być może, po przeczytaniu, się rozjaśni … mój komentarz? pozostaje nadzieja, że ktoś wreszcie dostrzeże wartości wskazywane przeze mnie, dostrzeże słuszność takiego a nie innego odczytania Konstytucji. A Rada Miasta Kazimierz? … no cóż, ich przedstawiciel powtórzył przed kamerami wszystkie przytoczone w moim wniosku oszczerstwa i pomówienia wobec mnie (co robić, czy TVP da mi możliwość sprostowania?) sparafrazował, że wkrótce zabraknie w Polsce Sędziów spełniających moje oczekiwania … efektowne! i obawiam się, że większość podzieli tą opinię. Ale tak na poważnie: czy moje wymagania przekroczyły minimalny poziom stawiany rzetelnym procesom?
W.D.

3 responses to “Po ogłoszeniu wyroku

  1. Waldek zapewnie w tym mętliku zapomniałeś, że prawo w Polsce zostało całkowicie zdualizowane i nie ma najmniejszego problemu aby morderca chodził w glorii, oczyszczony przez sędziego z zarzutu / np. St. Kociołek / a prawy człowiek był w nieslończoność szargany i ciągany po „Sądach” bez końca, aż do umęczenia

  2. Pełnomocnik strony przeciwnej, broni strony przeciwnej – taki zawód.
    Proszę pamiętać i nie mylić prawa ze sprawiedliwością, bo to dwa rozłączne, nie idące w parze zagadnienia.

  3. Pingback: Kalendarium | Szopa Waldemara Deski

Skomentuj

