Konstytucja nadal „pod stołem”

wróciła sprawa grzywny w celu przymuszenia do rozbiórki, WINB odrzucił wszystkie zażalenia, decyzja jest ostateczna ale postanowiłem skierować skargę do Sądu … w całym postępowaniu, od samego początku, nawet jednym słowem Woj. Inspektor nie odniósł się do zarzutów natury konstytucyjnej, potraktował je tak jakby ich nie było … to nie do przyjęcia, tak być nie może … to po co nam Konstytucja skoro Organy udają, że jej nie ma??? Czy takie postępowanie nie jest łamaniem Konstytucji?, podważaniem jej mocy prawnej? … przecież Organ ma obowiązek odnieść się do zarzutów i wyjaśnić, dlaczego odmawia im wiarygodności lub mocy dowodowej..

jutro ogłoszenie wyroku w Sądzie w Puławach o 14,00, ciekawi mnie jaka spotka mnie kara za to, że zbudowałem sobie sam dom??? Z ciekawostek ubiegłotygodniowego procesu: Sędzia, na mój wniosek o stosowanie przepisów Konstytucji RP (art.8) odpowiedział cyt z pamięci: „tak, Sąd zastosuje przepisy Konstytucji wtedy, kiedy to tylko będzie możliwe”. … już bardziej wymownego dowodu na lekceważenie Konstytucji RP już być nie może … przecież Konstytucja, tak jak kultura, etyka, moralność – etycznym, kulturalnym itd trzeba być zawsze, nie tylko wtedy, gdy jest możliwe. Powyższe wynika też z samej Konstytucji (art. 7, 8 13) … organy działają w granicach i na podstawie prawa … przepisy Konstytucji stosuje się bezpośrednio … Konstytucja jest prawem najwyższym …
2013.05.16 Postanowienie (2012.12.12)

2013.05.16 Postanowienie (2013.02.27)

2013.05.16 Postanowienie (2013.02.27)-I

2013.05.16 Postanowienie (2013.02.27)W

One response to “Konstytucja nadal „pod stołem”

  1. Jest ciekawy wywiad w Polityce z byłym sędzią TK o stosowaniu Konstytucji w związku z obowiązującymi przepisami prawnymi. Bardzo pouczająca lektura…

Skomentuj

