Prokurator odrzucił wniosek Waldemara Deski o ustanowienie obrońcy

Waldemar Deska
ul. Zbożowa 23 Kazimierz Dolny
500 144 544

Sygnatura akt II Kp 220/12

Kazimierz Dolny 16 maja 2012

Sąd Rejonowy w Puławach
ul. Lubelska 7 24-100 Puławy

W nawiązaniu do pisma z 24 kwietnia 2012 uprzejmie informuję, że prokurator odrzucił mój wniosek o ustanowienie obrońcy ( 4 Ds. 161/12 z 19 kwietnia 2012 roku). Proszę o rozwiązanie tego dylematu.

Decyzja prokuratora jest dla mnie bardzo bolesna, wydawało mi się, że każdemu przysługuje prawo do obrony już na etapie przygotowawczym. Nie wiem jak sobie poradzić z tym problemem. Nie stać mnie na profesjonalną pomoc prawną a śledztwo postępuje bez uwzględnienia mojego głosu.

Po otrzymaniu pisma z prokuratury nie mogę się otrząsnąć, nie mogę spać. Zacząłem się bać. Bać o to, że zostanie popełnione na mnie przestępstwo prokuratorsko-sądowe, którego pierwszym etapem będzie odebranie mi prawa do obrony.

Boję się o utratę nie tylko marzeń o zamieszkaniu w Kazimierzu (każdy ma prawo do wyboru miejsca zamieszkania), które zacząłem realizować już w roku 2003, lecz również o to, że na skutek działań inspektora nadzoru budowlanego oraz prokuratora, utracę majątek, ekonomiczną i faktyczną podstawę mojej egzystencji. Tak jak to stało się z obywatelem powiatu Puławskiego, któremu, jak słyszałem, Inspektor Nadzoru Budowlanego rozebrał obmurowany dom, obciążył go kosztami rozbiórki i nałożył bardzo wysoką karę, której obywatel nie mógł podołać, w rezultacie skończył w przytułku.

Uprzejmie proszę o rozwiązanie sprzeczności prawnej pomiędzy sądem a prokuraturą. Z punktu widzenia gwarantowanych konstytucyjnie wartości, odebranie prawa do obrońcy już na etapie przygotowawczym jest niezrozumiałe, wzbudza obawy o skoordynowaną, niejawną akcję, wymierzoną w odebranie mi możliwości zamieszkania w Kazimierzu.

Waldemar Deska

2 responses to “Prokurator odrzucił wniosek Waldemara Deski o ustanowienie obrońcy

  1. Czas obalić władzę, która zamiast służyć obywatelowi (zgodnie z tym, co jest zapisane w Konstytucji) robi z obywatela swojego sługę!

    Ja na tę władzę nie głosowałam, więc nie upoważniłam jej do tego, żeby ta władza mną rządziła. Ale władza jest arogancka i nie liczy się ani ze zdaniem swojego elektoratu, ani ze zdaniem tych, którzy władzy sobie nie życzą, więc jej nie wybierają.

  2. Od dawna widzę, że ten kraj to jakiś geograficzno-ekonomiczny i społeczny dziwoląg. Takie sprawy jak ‚Szopa Pana Deski’ pokazują wyraźnie ‚czym’ jesteśmy (bardzo rzadko ‚kim’) we własnym państwie. Wstyd i żenada dla całej administracji. A swoją drogą jak to po PZPRowskie babsko z nadzoru budowlanego nie wstydzi się wychodzić między ludzi, tyle krzywdy i krwi na rękach.

Skomentuj

